PREDUZEĆE ZA INFORMATIČKE DELATNOSTI RECIT DOO BEOGRAD, Jurija Gagarina 31a mail: office@recit.rs Telefoni: 011/2288785 ; 011/2288802
Recit universe

Telekomunikacije

telekomunikacije
  • Open Source VOIP centrala:

    Naša PBX (Private Branch Exchange) centrala Open Source (centrala otvorenog koda) omogućava najmodernija i najfunkcionalnija rešenja u svetu telekomunikacija.
    Namenjana je kako za mala i srednja preduzeća (SMB) tako i za velike korporacije zbog svoje robustnosti i pouzdanosti.
    Centrala nudi gotovo neograničen broj funkcionalnosti i opcija identičnim onima koje mozete naći kod brendova kao što su Cisco Call Manager , Avaya ili Panasonic.
    Nikakve licence za software nisu potrebne.
    Centrala se instalira na server - racunar , koji poseduje 2 diska zbog redundanse.
    Server treba da poseduje jednu ili više Ethernet mreznih adaptera.

    Centrala je povezana sa klijentima: (voip telefonima) ili softverskim telefonima instaliranim na računare preko računaske mreže.

    Izlaz na PSTN ( Public switched telephone network) , regularnu javnu telefonsku mrežu moguće je ostvariti na više nacina:
    - Kupovinom usluge Biz Trunk ( SIP ) od Telekoma, ili analogne ponude od Oriona. U ovom slučaju nije potrebno dokupljivanje nikakvih posedbih adaptera. Sve šta je potrebno je da ima 2 mrežne karte.
    - Povezivanjem preko PRI, BRI ISDN linija, kao i običnih analognih linija. U ovom slučaju je potrebno nabaviti odgovarajući PCI adapter koji ce povezivati centralu sa analognom ili digitalnom (ISDN) linijom.
    - Povezivanje preko GSM gateway-a , ostvarivanje povoljnijih cena poziva ka mobilnoj mrezi.

    Mogucnosti koje naša centrala ima:

    - Neograničen broj lokala
    - Mogućnost preusmerivanja poziva na mobilne brojeve , odnosno druge fiksne brojeve.
    - Dnevni, noćni mod.
    - Pozivi na čekanju
    - Snimanje razgovora
    - Detaljna statistika svih ostvarenih i neostvarenih poziva.
    - Govorna Pošta (Voice Mail)
    - Govorni Meniji (IVR) , automatsko javljanje i odabir željenih opcija.
    - Konferencijski pozivi
    - Ukoliko se poziva inostrantsvo , mogucnost povezivanja na VOIP provajdere koji nude povoljnije cene razgovora sa inostranim brojevima.
    - Povezivanje sa Instant messaging softverom, povezivanje sa Google Talk-om, mogućnost zadavanja komandi centrali preko IM poruka.
    - WEB frontend, mogućnost dodavanja lokala jednostavnim putem preko Web Browsera
    - Konfigurisanje redova , za zahtevnije kontakt centre.
    - Mogucnost pristupa centrali iz inostranstva i ostvarivanje lokalnih poziva kako bi izbegli roming.
    - Instalacija FAX softvera koji bi koristio PBX centralu. Nije potreban modem, fax se salje direktno sa racunara preko mreze uz pomoć interfejsa kome se pristupa putem web browsera
    - Parkiranje poziva
    - Povezivanje vise poslovnica preduzeca u jednu jednistvenu lokalnu mrezu
    - Korišćenje automaskih poziva ( obavestenja o incidentima koje mogu aktivirati odredjeni programi kao što je Nagios, Zabbix itd)
    - Automaski pozivi se mogu koristiti i u telefonskom reklamiranju.
    - Follow me aplikacije
    - Rutiranje poziva u zavisnosti od dolaznog ili odlaznog caller ID-a.
    - Globalni Adress Book
    - I jos mnogo toga...

    Kao što se vidi opcije su gotovo neograničene. U dogovoru sa Vama možemo pronaći i podesiti sta je najoptimalnije za Vas.